Felanmälan
Hej!
Vi hoppas att du trivs i ditt boende och vi på TB som har byggt ert hus gör alltid vårt yttersta för att allt från byggprocessen till det färdiga resultatet ska motsvara era förväntningar. Tyvärr kan det ibland bli så att någon detalj inte blir som ni trott eller hade förväntat er.
De första två åren har vi därför en service som hanterar er synpunkt och skickar den till rätt part för hantering. Observera dock att vid fel på vitvaror i bostaden skall du kontakta din vitvaruleverantör Cylinda direkt, på telefon 0771-25 25 00 och uppge alltid vad felet är samt namn, adress, telefon, E-nr och FD-hummer
(var du hittar dessa nummer för respektive produkt anges i bruksanvisningen).
Vänligen observera att om din bostad är äldre än två 2år skall du inte använda webformuläret utan istället skicka din felanmälan till styrelsen i din förening. Styrelen har sedan möjlighet att reklamera ditt fel i upp till fem år efter inflyttning.
Anmälan gör med hjälp av formuläret på sidan i länken som följer
Vid akuta fel efterkontorstid, så som läckage eller strömavbrott ring då fastighetsservice journummer på telefon 070- 00